wtorek, 7 sierpnia 2012

Wstęp

Siemkaa wszystkim. Jestem Zuzia mam 13 lat, 14 skończe w październiku. Ten blog będzie o simsach. Jeżeli będziecie chcieli będe też dodawać historyjki moich simów . Wy te.ż będziecie mogli mi przesyłach własne historyjki, a ja będe je tu umieszczać.Ale niestety dopiero we wrześniu, bo teraz mój komputer jest w naprawie, a ja pisze z laptopa taty. Na blogu na pewno będą się pojawiać ciekawostki, filmiki, triki, kody oraz nowości. Ja posiadam :

-The sims 3
-The sims 3 wymarzone podróże
-The sims 3 kariera
-The sims 3 po zmroku 
-The sims 3 pokolenia
-The sims 3 zwierzaki
-The sims 3 zostań gwiazdą (edycja limitowana)


A wy jakie macie simsy. Pochwalcie się w komentarzach Postaram się dodawać notki codziennie.


5 komentarzy:

  1. Ja mam :

    - The Sims 3
    - The Sims 3 Wymarzone Podrożę
    - The Sims 3 Nowoczesny Apartament
    - The Sims 3 Zwierzaki
    - The Sims 3 Zostań gwiazdą < zwykłe >
    - The Sims 3 Po Zmroku
    - The Sims 3 Średniowiecze
    - The Sims 2
    - The Sims 2 Cztery Pory Roku
    - The Sims 2 Kuchnie i Łazienki

    No i to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma the sims 3 średniowiecze. Jak już jest The Sims Średniowiecze i to nie jest wgl powiązane z Sims 3

      Usuń
  2. ja mam: sims 3: kariera, po zmroku, pokolenia i zwierzaki. A za niedługo będa miał wsyztskie ;) aha i jeszcze jedno. usuń w ustawieniach opcje że przy dodawaniu komentarzy trzeba przepisywać ten kod, bo zaraz mnie coś szczeli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sorki mnie też to wkurza na innych blogach :D. Ale nie wiedziałam, że mam to włączone. Zaraz się tym zajmę.

      Usuń
  3. Hej, ja mam:
    The Sims 3;
    Wymarzone Podróże
    Kariera
    Po zmroku
    Pokolenia
    Zwierzaki

    The Sims 2;
    Nocne Życie
    Zwierzaki
    Podróże

    Zapraszam na mój blog, do działu Moje gry:
    http://kam-ci-a.bloog.pl/kat,41622108,index.html

    OdpowiedzUsuń